هتل های قشم
نوشته شده توسط : maryam
 

 

هتل سناتور قشم هتلی تمییز و مرتب می باشد و مکانی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است . امکانات هتل شامل : یخچال , تلویزیون , سرویس فرنگی , سرویس ایرانی , لابی و نمازخانه می باشد. رستوران هتل نیز غذاهای متنوعی برای میهمانان و مسافران عزیز تور قشم خرداد 94تدارک میبیند. هتل به مراکز خرید و مکانهای دیدنی نزدیک می باشد و می توانید در کمترین زمان به مکانهای مورد نظر خود برسید.

آدرس هتل سناتور قشم : جزیره قشم , خیابان ولیعصر , کوچه عرفان , هتل آپارتمان سناتور قشم

 

 

 

 

 

hotel diana qeshm

هتل دیانا قشم هتلی تمییز و مناسب اقامت خانوادگی می باشد .هتل دیانا قشم در سال 1390 افتتاح شده است و از ویژگی های هتل دیانا نوساز بودن هتل و لوكس بودن واحدها می باشد كه هتل را از بقیه هتل هاي جزيره قشم متمایز کرده است. امکانات هتل دیانا قشم : لابي، کافي شاپ،تاکسي سرويس، صندوق امانات، لاندري، رم سرويس می باشد. این هتل برای اقامت مسافران عزیز تور قشم خرداد 94 می تواند مناسب باشد.

آدرس هتل دیانا قشم : جزیره قشم , میدان شهداء گمنام , بلوار آزادگان




 

هتل پلاس قشم

 

هتل پلاس قشم از هتل های مدرن قشم است که بازار سنتی قشم در نزدیکی هتل پلاس قشمقرار دارد، همچنین قلعه تاریخی پرتغالی ها، دریا، ایستگاه سواری های درگهان، پارک شهر ساحلی و دیگر مرکزهای تفریحی و خرید قشم در نزدیکی هتل پلاس قشم قرارگرفته است. هتل پلاس قشمدارای کارکنان حرفه ای می باشد سعی دارند که اقامتی به یادماندنی را برای مسافران تور قشم تعطیلات خرداد 94 و میهمانانشان فراهم کنند. هتل پلاس قشم دارای کافی شاپ با انواع مختلف نوشیدنی ها و دسرها می باشد . فضایی بسیار مناسب برای گفتگو و استراحت می باشد.




:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: